שאלות נפוצות על ייעוץ שינה לתינוקות

אני לא מסוגלת לשמוע את הקטנטן שלי בוכה. האם אפשר לעבור תהליך של ייעוץ שינה לתינוקות מבלי לגרום לו לבכות או לצרוח?

אני מבינה ללבך, נורא מתסכל לשמוע את התינוק בוכה ולדעת שהוא לא מצליח להגיד לך מה בדיוק מציק או מפריע לו…

חשוב לדעת שאפשר לטפל בבעיות שינה אצל תינוקות בשיטה עדינה וללא בכי, זה בדיוק מה שאני עושה בשנים האחרונות בעבודתי עם הורים עייפים ועם קטנטנים. ה"אני מאמין שלי" הוא שאפשר ללמד תינוק או פעוט להירדם ללא עזרה ולישון בלילה בשקט מבלי לגרום לו לבכות או לצרוח. מניסיון שלי כאמא ל3 ילדים וכייועצת שינה לתינוקות , למדתי שאפשר להקנות לתינוק הרגלי שינה טובים גם בלי שיבכה המון. אני מאמינה ששיטות קשות כמו "חמש הדקות" או כל הניסיונות לעשות "סדרת חינוך" לקטנטנים גורמים יותר נזק מאשר תועלת כי התינוק מאבד אמון במבוגר ומבין שהעולם הזה הוא מקום לא בטוח ושאי אפשר לסמוך על אף אחד…אז השיטה שאני פיתחתי מותאמת במיוחד להורים שלא רוצים לשמוע את התינוק שלהם בוכה. אחד העקרונות החשובים בתהליך הוא מתן מענה מתמיד לבכי של קטנטנים.

תוך כמה זמן נוכל לראות שיפור בהרדמות או בשינה של קטנטן שלנו?

כל תינוק הוא שונה ומסתגל בצורה שונה לשינויים. לכן קשה לדעת מראש איך תינוקכם יגיב ומתי בדיוק תרגישו שיפור בבית. מניסיון עם מאות משפחות שעברו כבר תהליכים של ייעוץ שינה, לרוב ניתן להרגיש הקלה אחרי שבוע-שבועיים. שיתוף פעולה מלא של ההורים הוא הבסיס להצלחה מהירה בתהליך.

האם ניתן לעשות ייעוץ שינה לתינוקות אם בן זוג אחד בלבד מעורב בתהליך?

כן, בהחלט אפשר להגיע לשיפור מאוד משמעותי גם אם בן זוג אחד משקיע בתהליך. אגלה לכם שסיימנו בהצלחה גדולה מספר תהליכים מאוד מאתגרים עם אימהות חד-הוריות ללא עזרה או תמיכה של בן-זוג. תהליך מסוג זה הוא מאתגר ולא פשוט אבל בהחלט אפשר  להגיע להרדמות עצמאית ושינה טובה בלילות.

מניסיון, אין שום בעיה אם בן זוג אחד נמצא בתהליך, העיקר שיש לנו שיתוף פעולה מלא ושבן הזוג השני ייתן לו/לה תמיכה וילך יד ביד ויתמוך בהתאם ליכולתו.

יחד עם זאת, אם ישנם בני זוג רצוי ומומלץ ששניהם יהיו מעורבים ויעבדו בשיתוף פעולה מלא-כך אוכל להביא אתכם להצלחה יותר מהירה.

האם השיטה שלך תתאים לי ולסגנון ההורות שלנו? האם השיטה מתאימה לכל תינוק?

תינוקות שונים זה מזה ואני מאמינה שכל תינוק הוא אישיות, והוא יחיד ומיוחד. לכן אני עובדת עם כל משפחה בצורה מאוד ממוקדת ומתייחסת לכל תינוק בצורה אינדיווידואלית. בתחילת התהליך אני מקדישה לא מעט זמן להכרות מעמיקה עם התינוק/ת שלכם ואתכם. חשוב לי להתייחס לכל פרט ופרט: מצב הבריאות של תינוקכם, טמפרמנט, תזונה ושלבי ההתפתחות שלו, מצבו הרגשי ועוד…כל תינוק וכל משפחה מקבלים אצלי תכנית לייעוץ בהתאמה אישית לצרכים ולרצונות שלכם, לסגנון ההורות שלכם, לסגנון החיים שלכם, להעדפות ולצרכים שלכם ובעיקר לטמפרמנט והאופי של התינוק המדהים שלכם. אף תהליך לא דומה לאחר, זאת הסיבה שהתהליכים שלי מביאים להצלחה ביותר מ97%.

האם אפשר להצליח בתהליך אם עושים ייעוץ בלי נוכחותך בחדר בשעת ההרדמות?

כן, בהחלט אפשר! מניסיון עם מאות משפחות שכבר עברו אצלי ייעוץ שינה לתינוקות ולפעוטות הצלחנו לשפר את איכות השינה בלילות בצורה משמעותית, גם כשהייעוץ נעשה מרחוק, בטלפון או בסקייפ. אני מאמינה שהנוכחות שלי בשעת ההרדמות בחדר עלולה להפוך את שעת ההרדמות לפחות טבעית ופחות רגועה כי תינוקות מגיבים לסיטואציות כאלה באי שקט. לכן בתחילת התהליך אני נותנת לכם המלצות מדויקות וממוקדות שקל לכם ליישם ואז אנחנו עוקבים אחרי ההתקדמות שלכם וממשיכים לעבור שלב אחרי שלב בהדרגה. אתם מוזמנים לקרוא כתבה ב mako  על אחד התהליכים המאתגרים שעשיתי כיועצת שינה לתינוקות.

האם אפשר לקבל ייעוץ שינה לילדים בני שנתיים?

בהחלט, אני עובדת עם ילדים עד גיל 5 שנים. בעיות שינה בגיל שנה וחצי-שנתיים מאוד נפוצות וקשורות לעתים בהתפתחות הרגשית והשכלית של הילד. לעתים קרובות הן מופיעות יחד עם התקפי זעם ותופעות נוספות של "גיל המרד הראשון". חשוב לדעת שאצלי אתם מקבלים ייעוץ שינה משולב עם ייעוץ בנושא הצבת גבולות ומניעת בעיות התנהגות שמעלה את אחוז ההצלחה. דעו שלא צריכים לסבול ולחכות שהזמן יעשה את שלו, אפשר ומומלץ לטפל בבעיות שינה ובהתנהגות של פעוטות בשיטה עדינה ויעילה, ללא בכי ועצבנות.

ואם נראה רגרסיה אחרי סיום התהליך, האם אפשר יהיה שוב לפנות אליך?

אתם בהחלט תוכלו לפנות שוב אם יעלו שאלות אך חשוב לי להדגיש שאם אנחנו מגיעים לסיום התהליך כאשר תינוקכם יודע להירדם לבד ומצליחים להטמיע את ההרגלים הבריאים, אין סיכון שתראו רגרסיה שוב. גם אם חלילה הילד חולה או סובל משיניים וכו' ולא ישן כמה לילות, אתם תדעו איך להחזיר אותו למסלול כי תוך כדי תהליך ייעוץ שינה לתינוקות שאתם עוברים יחד איתי, אתם לומדים המון על ילדכם, ויודעים בדיוק איך לשמור על ההרגלים החדשים ולמנוע רגרסיה בעתיד.

האם יעוץ שינה עלול לפגוע בהנקה?

אני לעולם לא אגיד לכם להפסיק הנקה אם אתם לא מעוניינים בכך. התהליך שאנחנו עוברים ביחד מותאם אישית לסגנון ההורות שלכם ולאופי של הילד שלכם. אם את מעוניינת להמשיך להניק אני אתן הסבר מדויק על איך הנקה משפיעה על השינה של הקטנטן ביום ובלילה ואז אעזור לכם לקבל החלטה ולבחור מכל האפשרויות מה נכון ומה מתאים לכם בכדי להגיע לשיפור בהרדמות ו/או שינה בלילות. ישנם מצבים שבהם אני ממליצה להוריד את מספר ההנקות בלילה אבל כל זה נעשה תוך כדי שיתוף פעולה מלא ומתן הסבר על ההשפעה שיש להנקה על תזונת תינוקות ועל איכות השינה שלהם.

אם יש מצבים שאחרי חודש וחצי- חודשיים לא רואים שיפור?

מניסיון עם מאות משפחות אני יכולה להגיד באחריות שאין מצב שבו לא רואים שיפור משמעותי כאשר ההורים מיישמים את כל הכלים ושומרים על כל הכללים שקבענו בתחילת הדרך. הורים שמכוונים לתינוק או פעוט שלהם, ונחושים להגיע להצלחה לרוב רואים הקלה אחרי שבוע-שבועיים מתחילת התהליך. אתם מוזמנם לקרוא כאן מה יש ללקוחות שלי לספר על תהליכים של ייעוץ שינה לתינוקות שעברנו ביחד.

אם אתם רוצים לישון ברוגע בלילות התקשרו אלי כבר היום לטלפון 054-7201409

אשמח לעזור לכם!

אם מה שקראתם כאן מעניין אותכם ואתם רוצים לקבל מידע נוסף אני כאן כדי לעזור לכם!

או למלא את הפרטים ואחזור אליכם בהקדם!

קורס יועצות שינה אונליין

קורס יועצות שינה פורץ דרך בשיטת אלה גרשטיין

הקורס היחיד שיעניק לך ידע מקצועי מקיף לשיפור שינה, תזונה, והרגעת הילדים, ויאפשר לך לשלב אמהות עם קריירה משתלמת.

שתפו פוסט זה:

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
אלה גרשטיין - מלמדת קורס יועצות שינה אונליין

הורים יקרים, אם אתם רוצים להתייעץ איתי או לקבל יותר מידע 

או למלא את הפרטים ואחזור אליכם בהקדם!
אני כאן כדי לעזור לכם

Open chat
שאלה או בעיה?
כתבו לי הודעת ווצאפ
דילוג לתוכן