ייעוץ שינה לתינוקות וילדים בני שנה וחצי עד חמש שנים – קורס דיגיטלי

אם אתם מרגישים עייפים כי הילד שלכם לא מוכן להירדם עד שעה מאוחרת, משתולל, יורד מהמיטה ומגיע לסלון כל ערב, כך שההרדמות שלו מתישה אתכם, ואז כל הלילה הוא מתעורר בבכי ודורש לישון אתכם במיטה, אם הפעוט שלכם מתווכח, נלחם איתכם על כל דבר, ולא מקשיב לכם, אם הוא אומר כל הזמן "לא בא לי" וכל בקשה קטנה הופכת למלחמה, אם אין לכם טיפת זמן לעצמכם ולזוגיות, וכל מה שאתם רוצים זה רק ששלווה ורוגע יחזור לבית שלכם- זה אפשרי!

אם אתם רוצים שחיי המשפחה שלכם ישתפרו משמעותית, כך שתוכלו לסיים את ההרדמות בקלות ובמהירות, ולחזור לשינה רציפה ורגועה בלילות,שיהיה לכם קל יותר לתפקד בבית ובעבודה וגם תוכלו לקבל יותר זמן לזוגיות – הקורס הזה יכול להתאים לכם!

במיוחד עבורכם יצרתי קורס האינטרנטי יוצא דופן, והוא כולל 9 שיעורים מושקעים מאוד ובונוסים מיוחדים. בניתי את הקורס על בסיס הניסיון שלי עם אלפי משפחות שעברו יעוץ שינה לתינוקות וילדים עם תוצאות מעל המצופה. 

שימו לב: יש לכם כאן הזדמנות לקבל אוסף של כלים פרקטיים לשיפור שינה והתנהגות של הילדים בגיל המרד הראשון, לשפר את האווירה בבית שלכם כך ששמחה ורגיעה יחזרו למשפחה שלכם, וכל זה בקצב שלכם, ובמחיר מיוחד:

500 ש"ח במקום 700 ש"ח.

הנחה ל 20 נרשמים הראשונים.

בקורס הזה תחשפו לשיטות  טכניקות יעילות להקלה על ההרדמות של הפעוט שלכם, שיאפשרו לכם

  • ליהנות מזמן איכות עם הילד בשעות הערב ולהעביר אותן בנחת ובשמחה. כך שהילד שלכם יכנס למיטה שלו בלי להתווכח, לבכות או להשתולל, ויירדם בעצמו בקלות, ללא נוכחות שלכם בחדר.

  • תגלו איך להביא לשיפור בשינה של הילד שלכם בלילה, כך שהוא ילמד לישון לילות שלמים ברוגע, מבלי להגיע לחדר שלכם ולדרוש לישון במיטה שלכם בלילה.

  • תדעו איך להביא את הילד שלכם להרדמות בשעות הצהריים, גם אם הוא לא אוהב לישון בשעות האלה ורוצה להישאר אתכם, למרות העייפות, וכל זאת בלי להכנס איתו למלחמות, ובלי לגרום לו לבכות או להשתולל.

  • תגלו איך לשפר את ההתנהגות שלו, להפסיק וויכוחים, שכנועים, תקפי זעם, והתנגדות לכל דבר, כך שהילד המדהים שלכם יתחיל להקשיב לכם,

  • הילד יהפוך להרבה יותר רגוע, שלוו, סבלני וחייכן, ואתם תוכלו ליהנות ממנו הרבה יותר.

  • תלמדו איך לדבר עם הילד בלי לכעוס כך שהוא ישתף פעולה, ויקשיב לכם,

  • איך להציב גבולות וליצור תקשורת מקרבת ומכילה, כך שהאווירה בביתכם תשתפר פלאים, כי כולכם תהיו הרבה יותר רגועים…

איך מצטרפים לקורס?

מייד לאחר הרכישה תפתח לכם גישה לאתר חברים סגור. אתם תקבלו מייל עם כל הפרטים, כדי שתוכלו להכנס ולצפות בהדרכות בקלות, מהבית, בזמן שנוח לכם.

למי הקורס הזה מתאים:

  • להורים לפעוטות וילדים בני שנה וחצי – 5 שנים שרוצים לשפר את השינה של הפעוט או הילד שלהם ביום ובלילה, ולהגיע להרדמות עצמאית וקלה יותר, בלי שהילד יבכה ויתנגד.

  • להורים שמבינים ששינה טובה חשובה ותורמת לבריאות והתפתחות הילד, וגם לשיפור בהתנהגות שלו, כי ילד שישן לילות רצופים ברוגע יהיה הרבה יותר רגוע, סבלני וחייכן.

  • להורים שמוכנים לפעול בדיוק לפי התכנית שמצורפת לכם בסיום הקורס, ליישם בהתמדה ובעקביות, ובדיוק לפי ההנחיות.

  • להורים שמוכנים ללמוד ולקבל כלים פרקטיים לבד, דרך המחשב, ולא זקוקים לליווי אישי צמוד.

הורים רבים מנסים לעשות שינויים בשינה והתנהגות של ילדים בגיל המרד הראשון בעצמם, ומגלים שכל מה שהם עושים לא עובד, ויש לכך המון סיבות.

אחת הסיבות הנפוצות לכך היא שהורים בוחרים בפעולות הלא נכונות, כמו הזזת כיסא או יציאה מהחדר בשעת ההרדמות, מבלי ליצור בסיס להרגלי שינה בריאים לפני כן, בשלב הראשון. כך נוצר המצב שהם מפספסים דבר או שתיים שהם מאוד מאוד חשובים…וזה מה שגורם להם להשקיע המון אנרגיה, זמן ומאמץ, ולהגיע לייאוש ותסכול, מבלי לראות שיפור משמעותי.

בגלל שאני פוגשת המון פעמים את הטעות הזו, בניתי את הקורס בצורה כזו, שאם תפעלו בדיוק לפי ההמלצות שלי, ולפי הסדר שהשיעורים מוצגים באתר, אתם תגיעו לתוצאה הרצויה בלי לתת לילד לצרוח שעות ולהיות מתוסכל.

היתרונות הנוספים של הקורס:

הקורס המושקע הזה יישאר לכם זמין לתמיד 24/7, כך שתמיד תוכלו לעבור על התכנים שוב ושוב, גם עם ילד הבא.

יש לכם כאן הזדמנות לגלות את הטכניקות והשיטות הכי יעילות, ולהתחיל בתהליך לאט ובקצב שלכם, בהתאם לסגנון ההורות, וסגנון החיים שלכם.

אם תרגישו שמאוד קשה לכם להתקדם לבד, וכל מה שאתם עושים עדיין לא מביא לתוצאה הרצויה, כי הילד שלכם דעתן, מתנגד, מתעקש על כל דבר, ולא מוותר, וקשה לכם לשנות את ההרגלים שלו בגלל שהוא יודע מה הוא רוצה, אפשר יהיה בהמשך לרכישת הקורס להצטרף לתכנית של ליווי שלי, כאשר המחיר של הקורס יקוזז מהחבילה.

תקראו כאן מה כתבו ההורים שכבר עברו את הקורס וקיבלו תוצאות מעל המצופה:

שימו לב: יש לכם כאן הזדמנות לקבל אוסף של כלים פרקטיים לשיפור שינה והתנהגות של הילדים בגיל המרד הראשון, לשפר את האווירה בבית שלכם כך ששמחה ורגיעה יחזרו למשפחה שלכם, וכל זה בקצב שלכם, ובמחיר מיוחד:

500 ש"ח במקום 700 ש"ח.

הנחה ל 20 נרשמים הראשונים.

אם מה שקראתם כאן מעניין אותכם ואתם רוצים לקבל מידע נוסף אני כאן כדי לעזור לכם!

או למלא את הפרטים ואחזור אליכם בהקדם!

קורס יועצות שינה אונליין

קורס יועצות שינה פורץ דרך בשיטת אלה גרשטיין

הקורס היחיד שיעניק לך ידע מקצועי מקיף לשיפור שינה, תזונה, והרגעת הילדים, ויאפשר לך לשלב אמהות עם קריירה משתלמת.

שתפו פוסט זה:

גלילה לראש העמוד
אלה גרשטיין - מלמדת קורס יועצות שינה אונליין

הורים יקרים, אם אתם רוצים להתייעץ איתי או לקבל יותר מידע 

או למלא את הפרטים ואחזור אליכם בהקדם!
אני כאן כדי לעזור לכם

Open chat
שאלה או בעיה?
כתבו לי הודעת ווצאפ
דילוג לתוכן