איך להרדים תינוק-כלים מעשיים להורים עייפים

אם גם אתם רוצים לדעת איך להרדים תינוק

בלי בכי ובלי צרחות, דעו שאתם לא לבד כי השאלה הזו מעסיקה מיליוני הורים ברחבי העולם. בואו נדבר על שיטות הרדמות בהתאם לגיל התינוק.

קימות שיטות רבות ומגוונות- עדינות יותר או עדינות פחות, אך חשוב לזכור שאין שיטת הרדמות אחת שתתאים לכלל התינוקותכל תינוק הוא אישיות בפני עצמה ובכדי למצוא את השיטה שתתאים לקטנטן שלכם באופן אישי חייבים להתייחס לאופי, לטמפרמנט, לשלב התפתחותו, למצב התזונה ועוד, כי לכל הגורמים האלה יש השפעה גדולה על השינה של הקטנטנים. זאת הסיבה העיקרית שאין המלצה אחת כללית או פתרון קסם שיתאים לכולם בצורה מושלמת.

תינוקות עד גיל 4 ח' לרוב לא מסוגלים להירדם ללא עזרה, לכן יש צורך בנדנודים בידיים/מנשא/ עגלה בכדי שהקטנטן יירדם בלי בכי. לעיתים קרובות נראה שהתינוק לא מסוגל להירדם בלי תנועה אינטנסיבית על הכדור, בכורסת הנקה או בטיול בעגלה. אם תינוקכם הקטן מתקשה להירדם גם כשהוא נמצא בידיכם או מתעורר מיד כשמעבירים אותו למיטה, תנסו לעטוף אותו בשמיכה רכה-זאת שיטה יעילה, שמעניקה לקטנטנים תחושת ביטחון ושקט נפשי ומאפשרת להם לישון טוב בלילה וביום. לעיתים הקטנטנים מנסים להראות לנו שההירדמות בידיים כבר לא מתאימה להם. אם תינוקכם מראה סימנים של חוסר שקט, מקשית את הגב בצורה פתאומית או מקטר כשאתם מרימים אותו כדי להרדים- ייתכן והוא מנסה לומר לכם שהגיעה הזמן להרדימו במיטתו. אם תינוקכם כבר גדל והגיע לגיל 4-5 חודשים אך אתם עדיין מרדימים אותו בידיים או בתנועה, שווה להתחיל בלימוד של הרדמות עצמית.

אם אתם רוצים לדעת איך להרדים תינוק מגיל 5 חודשים וללמד אותו להיכנס לשינה בלי מאמץ ובאופן עצמאי, תמשיכו לקרוא כאן.

כדי לעבור להרדמות עצמאית שווה להניח את הקטנטן במיטתו כשהוא עייף כדי שיירדם. תינוקות רבים מגיעים ליכולת להירדם לבד בגילאי 3-4 חודשים, לכן שווה לנסות מדי פעם להכניסו למיטה ואם יש צורך-לתת לו טפיחות או ליטוף ולשיר לו שיר ערש או ללחוש, כדי שיגיע להרדמות במהרה. אל תתייאשו אם לא הצלחתם להרדימו כבר בניסיון הראשון. לעיתים נדרש פרק זמן של שבוע-שבועיים או יותר, עד שהקטנטן לומד את המיומנות החדשה הזו. אני ממליצה להימנע מהרדמות עם בכי, כי אם הקטנטן יירדם בכל פעם כשהוא לא רגוע הוא לא יצליח לישון ברוגע. תהיו קשובים אליו ותתאזרו בסבלנות כי התהליך לוקח זמן.

איך להרדים תינוק בלי בכי וצרחות?

כיועצת שינה לתינוקות וותיקה אני פוגשת כל יום הורים מיואשים מאוד ומתוסכלים שלא מצליחים ללמד את הקטנטנים להירדם לבד. לא קל למצוא את הדרך הנכונה שתאפשר לנו להרדים תינוק בלי בכי. אם הקטנטן שלכם התרגל להרדמות בידיים כי תקופה ארוכה הרדמתם אותו בעזרה, אז יש לו סיבה "מוצדקת" לבכות ולקטר כשאתם משנים את שיטת ההירדמות כי הוא מרגיש חסר בטחון ואף תסכול.

אני ממליצה להשקיע מאמץ וללמד את התינוק להירדם ללא ידיים וללא עזרה- בלי לגרום לו לבכי וצרחות, בעזרת שיטה עדינה, נעימה ומאוד הדרגתית. אם אתם מעוניינים לעזור לתינוקכם לשנות הרגלים בלי תסכול והמון מאמץ, מבלי שקטנטן יכנס להתקפי בכי, ובכך ולחסוך מעצמכם המון זמן, דאגות, וכאבי ראש, מומלץ לקבל עזרה והכוונה מקצועית. בעזרת הדרכה של אשת מקצוע מנוסה תעברו את התהליך של למידה ושינוי הרגלים בלי להיכנס לייאוש ותסכול. אשמח לבנות עבורכם תכנית עבודה בהתאמה אישית לרצונכם, ולתת לכם יעוץ שינה מקצועי, שבעזרתו הקטנטן שלכם ילמד להרדים את עצמו במיטתו ללא עזרה, ולישון כל הלילה בשקט. כאן ניתן לקרוא על שיטה עדינה ללא בכי, בעזרתה מאות תינוקות למדו להירדם בלי בכי ומאות משפחות חזרו לחיים שלווים ומאושרים. לפרטים התקשרו אלי 0547201409, אל תהססו,

אני כאן בכדי לעזור לכם!

 

 

כדי להוריד מדריך לשיפור שינת תינוקות הכנסי לכאן

 

רשימת מאמרים שלי על בעיות שינה אצל תינוקות:

13 סיבות לבעיות שינה אצל תינוקות

חרדת נטישה ובעיות שינה אצל תינוקות

בעיות שינה אצל תינוקות בגיל 4חודשים-סיבות ודרכי הקלה

מדוע תינוק בגיל 9-10 חודשים לא ישן בלילה?

בעיות שינה אצל תינוקות רגישים (התפרסם בעיתון מעריב)

איך ללמד תינוק לישון-5 דרכים יעילות למנוע בעיות שינה אצל תינוקות

-בעיות שינה אצל תינוק מצונן

-שלבי התפתחות ובעיות שינה אצל תינוקות

אם מה שקראתם כאן מעניין אותכם ואתם רוצים לקבל מידע נוסף אני כאן כדי לעזור לכם!

או למלא את הפרטים ואחזור אליכם בהקדם!

קורס יועצות שינה אונליין

קורס יועצות שינה פורץ דרך בשיטת אלה גרשטיין

הקורס היחיד שיעניק לך ידע מקצועי מקיף לשיפור שינה, תזונה, והרגעת הילדים, ויאפשר לך לשלב אמהות עם קריירה משתלמת.

שתפו פוסט זה:

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
אלה גרשטיין - מלמדת קורס יועצות שינה אונליין

הורים יקרים, אם אתם רוצים להתייעץ איתי או לקבל יותר מידע 

או למלא את הפרטים ואחזור אליכם בהקדם!
אני כאן כדי לעזור לכם

Open chat
שאלה או בעיה?
כתבו לי הודעת ווצאפ
דילוג לתוכן