11 המלצות לתהליך מוצלח של ייעוץ שינה לתינוקות

אתם למדתם וקראתם את כל הספרים והמדריכים הקיימים על בעיות שינה אצל תינוקות, וניסיתם כבר את כל השיטות האפשריות, אך אתם עדיין מרגישים חסרי אונים כי שום דבר לא עובד לכם? ריכזתי כאן עבורכם את ההמלצות הטובות ביותר שיעזרו לכם להקל על ההרדמות ולשפר את איכות השינה של הילד/ה שלכם, ויאפשרו לכם לצאת ממעגל של עייפות, תסכול וחוסר סבלנות. 

11 המלצות לתהליך מוצלח של ייעוץ שינה לתינוקות

1. לפני שמתחילים בתהליך של ייעוץ שינה לתינוקות רצוי לגשת לבדיקות רופא כדי לוודא שאפשר להתחיל בתהליך, ואם הקטנטן בוכה הרבה זה לא קשור למצב הבריאותי שלו.

2. אל תנסו להיצמד לטבלאות של חלון שינה או חלונות ערות. יש מצב שהילד שלכם זקוק להרבה יותר או פחות שעות שינה ביחס לבני גילו, והטבלות עלולות להכניס אתכם למצב של בלבול וחוסר אונים.

3. חשוב לשים לב למצב הרוח של הילד ושלכם. תינוק שבוכה ומתלונן רוב היום יתקשה בשינוי בהרגלים, ויקבל אותו כדבר שלילי. כדי להגיע לתוצאות טובות חשוב שהילד וגם אתם תהיו רגועים, עד כמה שניתן.

4. אם קשה לכם כי אתם עובדים המון שעות ביום, וגם מטפלים בכל המטלות של הבית ואין לכם כוחות – תבקשו עזרה. זה לא בושה לבקש מהסבתא או הדודה לשמור על הילד מדי פעם, כדי שאתם תצליחו לנוח שעה, או לצאת מהבית, כדי להתאוורר.

5. כדי לראות תוצאות טובות בייועץ שינה לתינוקת רצוי להתאים את השיטה לסגנון ההורות שלכם, ולוודא שאתם עושים פעולות שבאמת יתאימו לכם, ולא ללכת לפי ההמלצות של הסובבים.

6. הטמפרמנט של הילד הוא אחד הדברים שרצוי לשים לב עליו ולבנות את התוכנית בהתאם. הורים לתינוק אנרגטי, ערני, פעלתן, שלא נח לרגע, זקוקים לכלים מאוד מיוחדים ושונים ביחס להורים של תינוק שקט, שיכול לשחק המון זמן עם צעצוע בלי לזוז.

7. הרדמות עצמאית זאת אחת המטרות של ייעוץ שינה לתינוקות, אך לא כדאי להתעקש עליה אם הקטנטן לא הגיע לגיל 4-5 חודשים, או במקרה ואתם מרגישים שיש לו צורך לקבל המון עזרה, ולא מפריע לכם להרדים את הקטנטן בידיים או עם נדנודים, עם בקבוקו וכו'.

8. כדי לעבור ייעוץ שינה לתינוקות ולהגיע לתוצאות טובות, תקפידו להרדים את הקטנטן בשעות קבועות, אחרי טקס לילה טוב, כדי שהילד ירגיש בטוח, וידע שהיגיע הזמן לישון. טקס קבוע מעניק לקטנטן תחושת בטחון ומאפשר לו להירדם בלי התנגדות.

9. מומלץ להקפיד על ארוחה עשירה, אך לא כבדה מדי לפני ההרדמות. ישנם תינוקות שלא מסוגלים להירדם אחרי ארוחה כבדה, או סובלים מכאבי בטן ואי נוחות. לכן רצוי שארוחה תהיה מותאמת לצרכים של הילד. תינוקות מגיל 9 חודשים מקבלים בד"כ ארוחה של מוצקים וגם הנקה, או בקבוק לפני שנת לילה.

10. אם אתם רוצים לראות שיפור משמעותי ולטווח ארוך, כך שתדעו להימנע מרגרסיות קשות בעתיד, שעלולות להופיע בגלל כאבי שיניים או שלבי התפתחות חדשים, כדאי לבנות תכנית עבודה מותאמת אישית – שרשרת פעולות מדויקות וברורות שיעזרו לכם להתקדם בביטחון ולהשקיע רק בפעולות שבאמת יעזרו לכם.

11. אם נמאס לכם לנסות כל פעם שיטות שונות, שלא עוזרות, ולבזבז המון זמן, אנרגיה ומאמץ, אם חשוב לכם לקבל המלצות פרקטיות ויעילות שמתאימות לילד שלכם, כדי שתוכלו ליהנות מתינוק רגוע, וחייכן, שישן לילות שלמים ונרדם בקלות, בלי לבכות, כדאי לכם לקבל עזרה מקצועיתייעוץ שינה לתינוקות בהתאמה אישית.

הניסיון שלי עם אלפי הורים מראה, שאין סיטואציה שאי אפשר לשפר, גם אם נראה שניסיתם כבר הכל. אתם מוזמנים לקרוא כאן מה כותבים הורים שכבר עברו ייעוץ שינה לתינוקות בשיטה שלי, וחזרו לשינה רגועה בלילות, בלי לתת לילד שלהם לבכות ולהיות מתוסכל.

אם אתם רוצים לשמוע על החבילות השונות של יעוץ שינה לתינוק או לילד ולבדוק האם יש התאמה בין מה שאתם מחפשים למה שאני יכולה להציע לכם, צרו איתי קשר בהודעת ווטסאפ או כאן 
אשמח לעזור לכם!

קורס יועצות שינה פורץ דרך בשיטת אלה גרשטיין

הקורס היחיד שיעניק לך ידע מקצועי מקיף לשיפור שינה, תזונה, והרגעת הילדים, ויאפשר לך לשלב אמהות עם קריירה משתלמת.

שתפו פוסט זה:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
Call Now Button
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן