מה הסיבה שגננת וותיקה, אמא ל 4 ילדים, החליטה ללמוד קורס יועצות שינה לתינוקות?

"מאז שהתחלתי לעבוד כגננת, אני התעניינתי מאוד בתחום של שינת תינוקות וילדים, וכל הקשור להתפתחות והתנהגות שלהם. תמיד הייתי סקרנית לדעת מה הם הגורמים לקשיי שינה, ,תזונה ולשינויים בהתנהגות שלהם. בעיניי העולם הזה של ילדים ותינוקות הוא עולם מרתק!

כאשת חינוך ותיקה, אני נפגשת עם הורים טריים בעבודה שלי בגנים, והם שואלים אותי כל יום אין ספור שאלות, ומתיעצים איתי לגבי האתגרים השונים. כך שחשוב היה לי לקבל יותר ידע וכלים פרקטיים, כדי לעזור למשפחות שמתמודדות עם סיטואציות לא פשוטות בגידול הילדים שלהם, ובעיקר בנושא השינה והתזונה". כך שיתפה אותי חנה דביר, אחת הבוגרות של הקורס יועצות שינה שלי, בשיחה שלנו, לפני כשבוע.

חנה, האם קיבלת ידע חדש במהלך הקורס ליועצות שינה? 

"בהחלט! "אני בעלת תואר בחינוך ולמדתי על התפתחות הילד בעבר, אני עובדת בתחום החינוך כ-20 שנים, ובחודשים האלה שלמדתי בקורס יועצות שינה, קיבלתי הרבה יותר כלים ותובנות ממה שציפיתי. גיליתי שלא היה לי מושג על המון דברים חשובים ומרתקים שלמדתי במהלך הקורס. אפשר להגיד, שקיבלתי מידע מקצועי ומעשי, פי שתיים יותר, ממה שמקבלים בקורס באוניברסיטה.

בעקבות הלימודים, הגעתי לתובנות מדהימות! הבנתי כמה טעויות עשיתי כאמא, ואיך הטעויות שלי השפיעו על ההתפתחות של הילדים שלי. אם היה לי אתה הכלים האלה קודם, כשהייתי אמא צעירה, יכולתי לעזור לילדיי להיות יותר מאורגנים, ללמוד יותר טוב, ולהימנע מקשיים שונים".

האם את מרגישה שהכלים שקיבלת בקורס יועצות שינה תורמים לך בעבודה שלך עם פעוטות? 

"כן, ללא ספק, אני מרגישה היום הרבה יותר מקצועית, יודעת לפענח את המצבים, ומבינה מה גורם לילדים להגיב בצורה מסוימת. כבר בתחילת שנת הלימודים, כשעדיין הייתי בשלב המתקדם של הקורס יועצות שינה, יצא לי לדבר עם הקולגות שלי, גננות, שהתמודדו עם אתגרים גדולים בשינה של קטנטנים בפעוטון, ולתת להן המלצות להקלה. התרגשתי לגלות כל פעם מחדש, שגם הן מצליחות ליישם את הכלים, העצות שלי היו מאוד מועילות עבורן, והביאו לתוצאות מדהימות במיידי, זה עובד כמו קסם! בנוסף, קיבלתי המון פידבקים מאוד מרגשים מההורים מהגן שעזרתי להם. השיטה של אלה מאוד ייחודית, יעילה, ובהחלט מביאה לשיפור בכל תחומי החיים של משפחות שאני עבדתי איתן".

למה בחרת בקורס יועצות שינה בשיטה של אלה גרשטיין? 

קודם כל, בקורס הזה למדתי וקיבלתי המון ידע מקצועי ב3 תחומים מאוד חשובים: שינה, התפתחות הילד ותזונת תינוקות, אבל זה לא הכל. התחברתי מאוד לשיטה בגלל שהיה לי חשוב ללמוד איך להביא את ההורים לשיפור בעדינות, בצעדים מאוד קטנים, ובלי לתת לפעוטות לבכות ולהיות מתוסכלים, ולכן מכל השיטות הקיימות בחרתי בשיטה של אלה. היום אני יודעת בוודאות, שזאת היתה בחירה הנכונה ביותר עבורי. הדבר הנוסף שגרם לי להחליט שאני רוצה ללמוד דווקא את השיטה הזאת, היה שאלה היא אחות ותיקה, ויש לה ידע נרחב וניסיון בעבודה עם עשרות אלפי הורים, כך שהרגשתי מההתחלה המון בטחון, וידעתי שאקבל כלים ברמה גבוהה ומקצועית מאוד".

האם את ממליצה לגננות ונשות מקצוע, או לאמהות בראשית דרכן ללמוד את הקורס יועצות שינה של אלה?

"אני ממליצה בחום לגננות ונשות מקצוע נוספות לעבור את הקורס הזה, כדי ללמוד מה הם הצרכים של תינוקות ופעוטות, ולהבין טוב יותר למה הם מתנהגים כך, או אחרת. הקורס הזה מאפשר להורים להבין מה הן הסיבות לבעיות שינה, איך לעזור לילדים לישון טוב ולהתפתח בצורה בריאה, ואיך להביא את המשפחה לחיים רגועים נעימים והרמוניים".

"ראיתי איזה תרומה אדירה התהליך מביא לשיפור באיכות החיים במשפחה: האווירה בבית, התקשורת, הזוגיות והעצמת ההורים, הרי שינה טובה מביאה למשפחה המון שמחה".

אז אם גם את חושבת להרחיב את הידע שלך בתחומי שינה, תזונת תינוקות והתפתחות הילד,

ויש לך תשוקה לעבוד במקצוע מבוקש ומשתלם מאוד, ולעזור ליותר הורים, הצטרפי לקורס יועצות שינה –

כל הפרטים כאן

 

 

כדי לקבל יותר מידע ולבדוק האם יש התאמה,
חייגי עכשיו 0547201409 או צרי קשר

קורס יועצות שינה אונליין

קורס יועצות שינה פורץ דרך בשיטת אלה גרשטיין

הקורס היחיד שיעניק לך ידע מקצועי מקיף לשיפור שינה, תזונה, והרגעת הילדים, ויאפשר לך לשלב אמהות עם קריירה משתלמת.

שתפו פוסט זה:

גלילה לראש העמוד
אלה גרשטיין - מלמדת קורס יועצות שינה אונליין

הורים יקרים, אם אתם רוצים להתייעץ איתי או לקבל יותר מידע 

או למלא את הפרטים ואחזור אליכם בהקדם!
אני כאן כדי לעזור לכם

Open chat
שאלה או בעיה?
כתבו לי הודעת ווצאפ
דילוג לתוכן