למה לבחור ללמוד קורס יועצות שינה לתינוקות וילדים?

הסיבה הראשונה היא כי יועצת שינה מקצועית יכולה לעזור להורים ולתינוק ולשנות את חיי כל בני המשפחה מקצה לקצה.

מחקרים מראים שקרוב ל- 30% של הורים לתינוקות חווים קשיי שינה כאלה או אחרים בשנים הראשונות לחייהם. הורים רבים מגיעים למצבים של תסכול, חוסר סבלנות, ועייפות קיצונית אחרי לילות לבנים, כי מחסור בשינה גורם להם לקשיים בתפקוד בבית ובעבודה, ולעתים גם לבעיות בזוגיות.

כדי להקל על הילד ועל עצמם, הורים עייפים מחפשים עזרה והכוונה ופונים לנשות מקצוע, שעברו לימודי ייעוץ שינה ויודעות לתת להורים תמיכה הכוונה מקצועית ומענה על כל השאלות לגבי השינה של ילדיהם. מודעות לנושא החשוב הזה היום מאוד גבוהה ועולה בהתמדה בעולם המערבי, בגלל שאורך החיים המודרני עם עומס גדול שההורים חיים בו, ורצון להספיק המון מטלות כל יום, יוצר חוסר איזון בחיי הורים, וזה משפיע על התינוקות ועל השינה שלהם.

מי שבוחרת לימודי ייעוץ שינה כדי לעבוד במקצוע המבוקש והמרתק הזה, יכולה להגיד שהיא הולכת להציל משפחות שלמות, כי הורים שעברו תהליך מוצלח של יעוץ שינה לתינוקות או ילדים אומרים שחייהם השתנו מקצה לקצה. כשהילד לא ישן בלילות, הוא עלול להיות עצבני, לא רגוע, לדרוש ידיים כל היום, ולהתעורר אין ספור פעמים בלילה. הורים שלא ישנים בלילות חווים תסכול, עייפות וחוסר סבלנות, ומתקשים לתפקד בבית ובעבודה, ולעתים גם האווירה בביתם הופכת לפחות נעימה.

כשהורים מגיעים לשיפור גדול בשינה של הילד, החיים שלהם נראים הרבה יותר קלים, נעימים ומהנים. התינוק מתחיל להיות הרבה יותר רגוע ושלו, והם נהנים ממנו הרבה יותר.

בחירה במקצוע יועצת שינה לתינוקות פותחת לך דלתות לעולם מרתק, מעניין ומאוד מיוחד של שינה, התנהגות והתפתחות של תינוקות וילדים. רוב הנשים שבוחרות במקצוע יועצת שינה לתינוקות מחפשות עבודה עם משמעות, שליחות, וסיפוק גדול, וזה בדיוק מה שאת תחווי בסיום לימודי ייעוץ שינה.

איך תדעי שמתאים לך לעבוד כיועצת שינה לתינוקות?

  • אם את מחפשת גמישות בשעות העבודה, את יכולה לעבוד כיועצת שינה לתינוקות מהבית, בשעות שנוח לך, לנהל את הזמן שלך, ולהנות עם הילדים בשעות הכי חשובות בחייהם, כך שתרגישי שאת מצליחה למצוא איזון בין ההורות והקריירה שלך.
  • את יכולה לשלב את העבודה שלך כשכירה או לפתוח את העסק ולנהל אותו כשאת מחליטה מתי לעבוד, עם מי לעבוד, וכמה שעות ביום לעבוד.
  • אם את אוהבת לייעץ, לתמוך ולעזור להורים ולילדים ומרגישה שזה גורם לך סיפוק גדול, המקצוע הזה בהחלט יכול להתאים לך, כי אין תחושה טובה יותר מלדעת שתהליך של ייועץ שינה לתינוקות הסתיים בהצלחה, ומשפחה נוספת חזרה לחיים רגועים ונעימים בזכות הכלים והתמיכה שלך.
  • אם את מחפשת מקצוע משתלם-יעוץ שינה הוא תהליך שדורש לא מעט זמן ואנרגיה וגם זמינות גבוהה, בכדי להגיע לתוצאות טובות, לכן תוכלי לקבל משכורת הרבה יותר גבוהה ביחס לממוצע בשוק. כבר אחרי שתסיימי כמה תהליכים של ליווי צמוד תוכלי להרוויח בין 300-500 ש"ח עבור יעוץ, ולהחזיר את ההשקעה שלך בלימודי ייעוץ שינה די מהר.
  • אם את אשת מקצוע בתחום ההורות: גננת, מלווה התפתחותית, יועצת הנקה, דולה, אחרי הקורס ליועצות שינה את תוכלי להרחיב את הידע שלך ולתת להורים הרבה יותר כלים ופתרונות יעילים לקשיי שינה, שמשפיעים על איכות החיים שלהם.
  • אם את אמא לתינוק או ילד שלא ישן בלילות, וחשוב לך להבין לעומק מדוע הקטנטן שלך מסרב להירדם, למרות העייפות, מדוע הוא בוכה ומתעורר אין ספור פעמים בלילות, אם חשוב לך לטפל בקושי בצורה יסודית ויעילה, כך שתוכלי להעניק את הכלים האלה בהמשך גם להורים נוספים. בקורס ליועצות שינה תקבלי מגוון גדול של כלים פרקטיים שיעזרו לך בחיים האישיים שלך כאמא, וגם יאפשרו לך להינות מהפעוט שלך, מהזוגיות ועוד.

למה לבחור לימודי ייעוץ שינה דווקא אצלי?

1. לימודי ייעוץ שינה במרכז שלי יאפשרו לך לקבל ידע מקצועי ועדכני ביותר עם המון ערך, ולתת להורים הכוונה בתחומים שונים: שינה, תזונה, התפתחות הילד, וגם הנחיית הורים, גבולות, התנהגויות הילדים ועוד…במהלך הקרוס המושקע הזה תלמדי על הקשר בין מצבי חולי ובריאות לבעיות שינה, על ההשפעה של מחלות על תינוקות וילדים בכל הגילאים, ועל דרכי הקלה עליהם, כך שזה רווח גדול עבורך ועבור המשפחות שתעבדי איתן.

2. כי הסטודנטיות המצטיינות בקורס ליועצות שינה שלי יכולות להצטרף למרכז שלי ולהיות חלק מהצוות שלי אחרי סיום הקורס. היתרון הגדול הוא שלא יהיה לך צורך לחפש לקוחות ולעבוד קשה כדי לשווק את העסק שלך בתחילת הדרך.

3. את לומדת שיטה עדינה, רכה והדרגתית, שלא דוגלת בשינוי הרגלי השינה אצל ילדים עם בכי קורע לב, להפך! ההורים לומדים לעבור שינויים לאט, עם המון הקשבה לילד ולחושים שלהם, בלי טראומות ורגשות אשמה. הם מסיימים את התהליך עם תחושה שהם עשו את השינוי בעצמם, ויש להם כלים מאוד יעילים להמשך הדרך.

4. כבר במהלך הקורס יועצות שינה תצברי המון ניסיון ותלמדי איך לנהל את התהליך של ליווי בצורה יעילה ונכונה, כך שתרגישי שהגעת לתוצאות מעל המצופה כבר בסיומו.

5. הקורס יועצות שינה מתנהל בקבוצה מאוד קטנה חמה ומחבקת, עם ליווי צמוד שלי, כאשר כל סטודנטית מקבלת יחס אישי, ומענה על כל השאלות, גם אחרי סיום הלימודים.

יש לך שאלות או התלבטויות? צרי איתי קשר כבר עכשיו, ואשמח לעזור לך לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורך.

חייגו עכשיו 0547201409 או צרו קשר

קורס יועצות שינה אונליין

קורס יועצות שינה פורץ דרך בשיטת אלה גרשטיין

הקורס היחיד שיעניק לך ידע מקצועי מקיף לשיפור שינה, תזונה, והרגעת הילדים, ויאפשר לך לשלב אמהות עם קריירה משתלמת.

שתפו פוסט זה:

גלילה לראש העמוד
אלה גרשטיין - מלמדת קורס יועצות שינה אונליין

הורים יקרים, אם אתם רוצים להתייעץ איתי או לקבל יותר מידע 

או למלא את הפרטים ואחזור אליכם בהקדם!
אני כאן כדי לעזור לכם

Open chat
שאלה או בעיה?
כתבו לי הודעת ווצאפ
דילוג לתוכן