"אנחנו חזרנו לשינה של לילה שלם"

רותי, אימא של אור (שמות בדויים) בת 5 חודשים, פנתה אלי בבקשת עזרה. רותי תיארה את ילדתהּ, הרביעית במשפחה, כתינוקת לא רגועה, "נודניקית" שכמעט ולא מחייכת במהלך היום ולא ישנה ביום ובלילה… עיקר דאגתה של רותי הייתה, שאור בוכה המון ביום ובלילה ללא סיבה ברורה, דורשת ידיים ולא מוכנה להישאר לבד… הייתה לרותי תחושה שמשהו עובר על הקטנטונת ולא היה לה ברור מה מציק לה ואיך לעזור לה…

רותי, אם ל4 ילדים, ניסתה לבנות לילדה סדר יום ללא הצלחה, כי כל יום היה שונה מיום הקודם וזה תסכל אותה מאוד. הילדה התעוררה בבוקר בשעות מוקדמות, בין 4:30 ל-5 בבוקר, ולא הסכימה להירדם עד ל-10 בבוקר, וכל זה גרם לה להיות מאוד עייפה וחסרת סבלנות. גיליתי כי שנתה של אור במשך היום הינה מאוד לא איכותית, כאשר כל תנומה נמשכת בין 20 ל-30 דקות בלבד. אור מצליחה להירדם רק אם מרדימים אותה בהנקה או בנדנוד אינטנסיבי. הילדה מתעוררת  כל לילה לפחות 6 – 7 פעמים להנקה. 

תכנית העבודה שבניתי עבור רותי ואור כללה בניית סדר יום ושגרה קבועה, עם ארוחות מסודרות של הנקה כל 3.5 שעות, ושינה כל שעה –שעה ורבע.

התחלנו ללמד את הילדה להירדם ללא הנקה וללא נדנודים – לעשות שינוי בהדרגה ועם המון הקשבה ורגישות.

המלצתי לרותי לבצע עיסוי מרגיע ותרגילים לשיפור המצב בכדי שתצליח אור להירדם בקלות. התרגילים  עזרו לילדה ללמוד לשחרר את השרירים ולהרפות את הגוף.

התהליך נמשך כחודשיים, בסיומו המצב השתפר ללא היכר. אור למדה להירדם ללא הנקה וללא נדנודים ולישון ברוגע בלילות. התנהגות שלה ביום השתנתה, היא שוב חזרה לחייך ופחות דרשה ידיים במהלך היום. כחודש לאחר סיום התהליך, אור נכנסה למעון ולמדה להירדם שם לגמרי ללא עזרה, וישנה יפה במשך היום.

רותי כתבה לי לאחר סיום התהליך: "הגעתי אליך לייעוץ, אימא לילדה רביעית, דואגת, לחוצה ומאוד מאוד עייפה מלילות ללא שינה….הייתה לי תחושה שמשהו עובר על הילדה שלי ולא ידעתי מה…בעזרת הכלים המדהימים שנתת לי, לימדנו את הילדה להירדם ברוגע ולישון כל הלילה. סוף-סוף הילדה חזרה לחייך ולצחוק!!!…עזרת לנו המון!  כולנו ישנים בלילות ברוגע ובהחלט הכל בזכותך!!!

את נהדרת, אין כמוך!"

אם מה שקראתם כאן מעניין אותכם ואתם רוצים לקבל מידע נוסף אני כאן כדי לעזור לכם!

או למלא את הפרטים ואחזור אליכם בהקדם!

קורס יועצות שינה אונליין

קורס יועצות שינה פורץ דרך בשיטת אלה גרשטיין

הקורס היחיד שיעניק לך ידע מקצועי מקיף לשיפור שינה, תזונה, והרגעת הילדים, ויאפשר לך לשלב אמהות עם קריירה משתלמת.

שתפו פוסט זה:

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
אלה גרשטיין - מלמדת קורס יועצות שינה אונליין

הורים יקרים, אם אתם רוצים להתייעץ איתי או לקבל יותר מידע 

או למלא את הפרטים ואחזור אליכם בהקדם!
אני כאן כדי לעזור לכם

Open chat
שאלה או בעיה?
כתבו לי הודעת ווצאפ
דילוג לתוכן